Sunday, December 25, 2011


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya

Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati  
cintai lah aku insan yg ta sempurna ini,dan trima lah seaadanya ttg dri aku .
hai assalamualaikum :) korang apa khabr sihat?abby ta sihat :( demam+batuk+sakit tekak sore nie pon sengau da ,,hehe hah nk taw nape ngn lirik lagu tu??act abby suka lirik dia mcm da sesuatu ja ngn lirik tu pada abby . :) act mlm nie abby ta taw nk buat apa .tweet ,you tube ,fb arghh bosan kot ,,korang nk taw abby nk share 1 link nie jeng2,,
act vdeo nie abby ta taw nk ckp pe ,hehe abby salute lah ngn akk nie dia cita pasal ada dara lu kolot. ,,huhu tpi cre ckp dia tu haha klar nye ,,suka tgk vdeo akk nie , byk gak r nti korang tgk lah vdoe akk nie best aw (Y) itu je kot abby nk cite ,,huh agy best akk nie leh promte sabun dettol rm19.90 .haha :D 
okay lah bye selamat mlm :) <3 *dada abby act sakit gila ,,hurm semput kot ,, :) 

No comments: