Wednesday, October 5, 2011


assalamualaikum :) good morning :) have a nice day yeah!
aku bangun tido je tgk dak bilik makin lame maikn ckit je ,sebab nya dak UITM dah mula cuti sem nie ,aku UTM lom  cuti agy ,bulan 11 bru lah cuti sem ,final exam aku pon lom agy ,1/11/2011-9/11/2011 nie aku nye final exam aku nye subject, kawan aku sampai 12/11/2011 peh lama ,,kwan aku suh tggu dia haiyaa , 3 hari nk kene tggu dia abes exam ,,aku mls act nk tggu2 nie dah hbis exam tu esok nye aku trus blik ja mls.nie minggu depan aku da test 3 ,aku dah mula stdy pengenalan perniagaan and ekonomi je dulu,yg lain tu kemudian ,n hari jumaat nie da test math, aku bulan 9 jarang msuk kls miss huhuhu ,,dah msuk 10 nie ,time msuk kls dah glbh
 msuk bab bru nk terkejar2..ish2 teruk tol abir nie ,,tpi allhamdulillah aku cepat faham :) 
pas tu ngn assgmnt english nk kene hntr hri jumaat nie aku ta taw pe2 pon cne nk wat .blurr,,maybe if sempat wat lah mlm nie ,n assgmnt agy 1 etika pro nie agy 1 hal nk kene cri bhn kat newspaper ,alaa menysahkan btulah ,nk kene htr isnin mggu dpn ,haiyaa .today aku nk kuar ngn kawan aku 
anum,mira,famie,lily,sape agy ,kami nk tgk wayang ta taw nk tgk cite ,nk taw kisah pe kami tgk cte pe, tggu  update strusnya okay :P haha!!
to my dear,
bby rindu sangat2 dekat b. :'( hurmm bby syg b  sangat2 ,i want you forever .i'm happy with you sayang :) 
k la bye muah2,,

No comments: