Thursday, May 19, 2011

assalamualaikumm :)
hari ini pukul 1:41 a.m 19/5/11 :) mcmc ta cye aku tulis pada pagi2 mcm nie ,,hurmm,,act an aku btul2 runsing gila nie  :( ,,geram pun da nie ..ta da siape pun nk faham perasaan aku skrg nie ,,myesal,mndrita,nk nges pun da nie :( tpi aku tetap bersabar ja nie ,,aku byk berdoa je :)


now,aku ta taw status aku skrg pe??hurmm :( hope dia bahagia lah pe yg dia wat pada aku skunk nie.myesal gila pun da gak nie ,,nasi dah jadi bubur.................
and aku harap aku dpt sambung bljr ,and dpt pi jauh2 aku nk kuar dri selangr nie ,,,,
and i swear i hate you so muchhhh!!!!!stop loving me!
arghhh!!!!*aku dah nges da nie ,,,,geram nye.... :( yA Allah pe lah dah jadi pada dri aku nie,,jauhi lah diri aku pada dia..lindungilah hamba mu nie dari segala bencana dan dri segala gangguan.
dan Engkau kuat kan lah semangat hamba mu nie Ya Allah...beri kan lah aku nie kekuatan tempuh segala cabaran dan dugaan.
ily all :)

No comments: